Hoe Pally Biscuits groeit als datagedreven organisatie
Het verzamelen en analyseren van data is een steeds belangrijker onderdeel van de dagelijkse gang van zaken. De inzichten die daarmee worden verkregen zijn zeer waardevol. Maar het verkrijgen van die inzichten wordt daarbij ook steeds complexer.
Tijdens het gratis webinar vertellen wij onze gasten hoe je inzichten sneller en wendbaarder kunt bemachtigen. Ook kwamen daarbij de nieuwste en meest geavanceerde manier van data-analyseren aan bod en toonden wij daarmee de waarde die dit kan bieden voor je organisatie bij het nemen van beslissingen.
Daarnaast willen wij onze gasten kennis laten maken met Pally Biscuits. Pally Biscuits maakt jaarlijks ruim drie miljard heerlijke koekjes. Het bedrijf bestaat sinds 1868 en vanuit Nieuwegein vinden de biscuits hun weg naar meer dan 40 landen. Pally Biscuits maakt sinds 2012 een enorme groei door en het einde is nog lang niet in zicht. Om dit te faciliteren is er de laatste jaren geïnvesteerd in moderne productielijnen en technologieën. Eén van de doelstellingen van deze investeringen is, in samenwerking met Provelu, het creëren van een datagedreven organisatie om nóg slimmer te produceren.
Kijk terug en ontdek:
- De allernieuwste benaderingen en technieken waarmee je snel inzichten verkrijgt om actie te ondernemen.
- De kracht van Qlik, inclusief onze krachtige AI-mogelijkheden en de allernieuwste productfunctionaliteit.
- Hoor wat Qlik-klant Pally Biscuits zegt die ongekende resultaten boekt.
Het webinar is al opgenomen, dus je kunt het bekijken wanneer het jou het beste uitkomt.