Effectieve contentmarketing begint bij een vastgelegde contentstrategie

Content is king. Dat zo ongeveer alle marketeers in de wereld deze uitspraak kennen, is te danken aan Bill Gates. Hij was het die in 1996 een artikel publiceerde met deze inmiddels befaamde titel.
Wij vinden dat niet de content, maar met name de contentstrategie king is. En daarom helpen we je graag op weg met deze praktische whitepaper.
In deze whitepaper contentstrategie gaan we in op de 7 stappen op weg naar een ronkende contentformule. Want eigenlijk is een contentstrategie vergelijkbaar met een redactionele formule. En om te kunnen acteren als uitgever, moet je denken als uitgever.
De whitepaper heeft een flink formaat (22 pagina's) en is daarom opgedeeld in drie delen.
Na het lezen van de whitepaper weet je precies hoe je jouw eigen contentformule samenstelt. We bewandelen deze essentiële stappen:
- Marketingdoelstelling
- Propositie
- Buyer Persona
- Positionering
- Kennisdomein
- Contentmatrix
- Contentkalender
Vul het formulier op deze pagina in om de whitepaper te ontvangen